Monday, December 14, 2009

Day 2... 88 days to go

yesterday i went to gym..rasa nyer dekat nk 2 bln tak gi..ada gak g sekali dua tp on and off..

gila penat semalam..klu ditadah peluh tu mau penuh sebaldi ..penat tak yah ckp ler..balit umh kemas2 apa yg patut..n buat apa yg patut..then amik dinner..

dinner: 3in1 milo fuze (cereals) + anggur..enjoying it while watching my fav series..oprah...nmpk sgt aku tk tgk berita hahaha...nak wat camno asal nk tgk berita jer..setengah jam jer pasal politik..

and hari ini ..aku rasa sendi2 aku sakit..cos aerobics smlm kot..pas mandi tu aku kemas2 la baju nk g gym lagi ptg ni (semangat2) dgn gagah aku buat breakfast..sonang jer..telur goreng..and susu anlene..and juga anggur..

pagi tadi aku check email..alamak member ajak g makan2 mlm tok..ada besday celebration ..uwaaaa...dh nama nyer besday mesti ada kek ..uwaaaa...temptations...

updated 2 hours later:
lunch: yong tau foo

wei masa aku jalan kat bawah..aku ada nmpk donut yang disusun cantik..bertingkat2..alahai sedapnyer engko...

my starting weight is 59kg bukan 60kg, baru timbang smlm kat gym..yang aritu curi2 timbang kat lam everise hiks...

No comments: