Wednesday, December 16, 2009

Day 3

oalalala...smlm g gym..dgn semangat satu malaysia..aku g...rupanyer instructor tk trun arini..brader jaga gym kata dia ada hal..ala..baru nk semangat bujang senang..dah tk senang..tk pikir..balik tak balik..kang balik..haram nye nk exercise..so i decide to stay..so aku pun buat la snaman memanaskan badan (panasker) pastu aku jump to treadmill...ni part aku tk suka lari lari ni..tp ku gagahi gak..15mins pastu aku berenti..tk bleh blah lah..peluh mencurah2..

then aku lengang2 kangkung kat gym tu ..konon2 amek stamina ler..then aku wat latihan flexibility dgn bantuan bola ajaib kat gym tu..lepas aku rasa pingang aku cam nk patah..aku berenti la..oh before tu aku wat weight sikit..guna dumb bell (1 kg jerr)...rasa dh tumbuh muscle tu aku berenti la (hahaha)...then tepat kol 630 aku berenti..cukup la..kang lama2 jadi hulk hogan lak..nk bersenam ni biarlah buat yg kita larat jer...pastu aku balik umh..then feeling2 sikit lam keta...hahaha

as for dinner..aku rasa lapa lak...

dinner: aku rebus su-un dengan kiub tomyam..tp aku tk amek kuahnyer
3in1 milo fuze (cereal)
anggur

pstu aku layan oprah and tgk so you think you can dance and biggest loser asia...aku sokong kevin..go kevin go ...

badan aku penat..myb lam dpt keep up ngn exercise aku wat td kot..mata ngantok tp tkleh nk tido...mcm2 aku brangan..but most of it aku berangan jadi kaya la..kaya lam tin...

pagi ni aku g timbaland..follow up untuk mata aku..alhamdulillah its getting better..my advice kepada sapa2 yang pakai lens..jangan la pakai selalu sgt..becos its can dry up the original lubricant dlm mata kita...

lunch: sayur cangkuk dan mihun tomyam + hot lemon tea (termanes la plk air dia ni)

and time aku menaip2 ni aku tgh menimbang2 n g gym ke tak...ermm..aku rasa kene g la..wlupun sekejap plus malam ni member2 ajak makan2 ..ermm..so aku kene g..go effa go...

No comments: