Tuesday, December 22, 2009

Day 9

i dunno what happens to my fiet plan anymore

today..argghhh...my car broke down..kat tgh jalan lak tu..siap ada effect asap2 lagi..not again..this month im very on tight budget...ermm..takperla ..dugaan...ada la hikmah tu insyaAllah...

this morning i makan scramble egg ngn air soya yeos (my fav)

then kerana tekanan jiwa raga tghari tadi..i makan mee jawa n air ribena <- dgn harapan minum air ribena leh jadi riang ria..hehehe...

then now..perut ku lapar balik..feel like to eat laksa swak..tp i takde keta nk g kuar..nk ajak member..nk ajak sapa..uwauwa...hehehe..emo lak

kelakar giler..time kat wosop tadi..leh la aku nangis depn pomen tu..ahahaha..aku pun tatau awat la aku jadi emo sangat hahahahahah..aku tk marah aku tk sakit hati..cuma aku sedih..ni dh 3 kali masuk wosop less than 3 months..klu sekali masuk bayar 10hengget tkper..riban riban ko..lepas ni aku nk beli ferrari terus la...

takper...dugaan..but im so proud of myself..i can control myself n bersabar..syabar beti syabas ...

No comments: